1. Яке мінімальне замовлення на сайті obuvopt.com.ua ?
- Мінімальне замовлення 3 ящики( упаковки). Продаж лише ящиками, поштучного продажу нема.
2. Як можна дізнатися про нові надходження товару та про розширення асортименту ?
- Для того щоб в числі перших дізнаватися про нові надходження товару і про розширення асортименту, а також про спеціальні пропозиції підпишіться на нашу e-mail-розсилку(форма підписки внизу кожної сторінки)
3. Чи потрібна реєстрація на сайті для того, щоб оформити замовлення ?
- Реєстрація потрібна для більшої зручності оформлення наступних замовлень: адже якщо Ви увійдете на сайт під своїм логіном та паролем, то Вам не потрібно буде щоразу заповнювати контактні дані ( ім'я, прізвище, телефон, спосіб доставки, місто ) - всі ці дані заповнюватимуться автоматично.
4. Надішліть будь-ласка прайс-лист з оптовими цінами...
- У нас на сайті виключно тільки оптові ціни, прайс-листа немає, і нікому його не надсилаємо. Але на сайті є каталог каталог продукції, що постійно редагується і оновлюється. Всі товари та ціни, які Ви можете побачити тут актуальні та доступні для замовлення. Замовлення через сайт доступне без реєстрації 7 днів на тиждень та 24 години на добу. Це набагато зручніше, ніж замовляти по прайс-листах. Спробуйте і самі зможете в цьому переконатися.
Для того, щоб перейти до оформлення замовлення, натисніть на посилання Каталог. Дитяче взуття оптом
5. Як здійснюється обмін або повернення бракованого товару ?
- Якщо Ви виявили неусувний брак, необхідно не пізніше ніж через 5 днів після отримання замовлення повідомте нас про це у вайбері (або електронну пошту) обов'язково прикріпивши до повідомлення чіткі фотографії бракованого товару, чітке фото накладної та вказавши артикул проблемного товару. Після домовлення з менеджером інтернет-магазину буде ухвалено рішення щодо повернення грошей за бракований товар ( не пізніше ніж за 10 днів з моменту отримання повернення ).
Зверніть увагу: якщо Ви самостійно без попередньої домовленності з менеджером
інтернет-магазину відправляєте бракований виріб назад ( тим більше, якщо з моменту отримання товару вже пройшло більше 14 днів ) - такі повернення не приймаються і претензії щодо них не розглядаються.
І ще : якщо наприклад в одній парі взуття з 50 або 100 пар попався незначний та легкоусунутий брак, можливо краще зробити невелику знижку для роздрібного покупця ? .... точно знайдуться бажаючі купити товар із незначним браком за нижчою вартістю - це позбавить Вас від зайвого клопоту, і до того ж буде всеодно вигідніше у фінансовому плані.