Питання та відповіді

1. Яке мінімальне замовлення на сайті obuvopt.com.ua ?

- Мінімальне замовлення 3 ящики( упаковки). Продаж лише ящиками, поштучного продажу нема.


2. Як можна дізнатися про нові надходження товару та про розширення асортименту ?

- Для того щоб в числі перших дізнаватися про нові надходження товару і про розширення асортименту, а також про спеціальні пропозиції підпишіться на нашу e-mail-розсилку(форма підписки внизу кожної сторінки)

3. Чи потрібна реєстрація на сайті для того, щоб оформити замовлення ?

 - Реєстрація потрібна для більшої зручності оформлення наступних замовлень: адже якщо Ви увійдете на сайт під своїм логіном та паролем, то Вам не потрібно буде щоразу заповнювати контактні дані ( ім'я, прізвище, телефон, спосіб доставки, місто ) - всі ці дані заповнюватимуться автоматично. 


4. Надішліть будь-ласка прайс-лист з оптовими цінами...

- У нас на сайті виключно тільки оптові ціни, прайс-листа немає, і нікому його не надсилаємо. Але на сайті є каталог каталог продукції, що постійно редагується і оновлюється. Всі товари та ціни, які Ви можете побачити тут актуальні та доступні для замовлення. Замовлення через сайт доступне без реєстрації 7 днів на тиждень та 24 години на добу. Це набагато зручніше, ніж замовляти по прайс-листах. Спробуйте і самі зможете в цьому переконатися.

Для того, щоб перейти до оформлення замовлення, натисніть на посилання 
Каталог. Дитяче взуття оптом

 5. Як здійснюється обмін або повернення бракованого товару ?

-  Якщо Ви виявили неусувний брак, необхідно не пізніше ніж через 5 днів після отримання замовлення повідомте нас про це у вайбері (або електронну пошту) обов'язково прикріпивши до повідомлення чіткі фотографії бракованого товару, чітке фото накладної та вказавши артикул проблемного товару. Після домовлення з менеджером інтернет-магазину буде ухвалено рішення щодо повернення грошей за бракований товар ( не пізніше ніж за 10 днів з моменту отримання повернення )

         Зверніть увагу: якщо Ви самостійно без попередньої домовленності з менеджером

інтернет-магазину відправляєте бракований виріб назад ( тим більше, якщо з моменту отримання товару вже пройшло більше 14 днів )  - такі повернення не приймаються і претензії щодо них не розглядаються

  І ще :  якщо наприклад в одній парі взуття з 50 або 100 пар  попався незначний та легкоусунутий брак, можливо краще зробити невелику знижку для роздрібного покупця ? .... точно знайдуться бажаючі купити товар із незначним браком за нижчою вартістю - це позбавить Вас від зайвого клопоту, і до того ж буде всеодно вигідніше у фінансовому плані

  

   

Товар добавлений у кошик

Закрити
Закрити